Sista dagen på sommarlovet

Jaha då va de sista dagen på sommar lovet lite deppigt men rätt okej men de kunde väl ändå vart sol så man kunde ha legat ute å sola men nej då ska de regna och va allmänt dåligt väder:( snacka om att man bli deppig....men men igår så jag va jag i Kista med Elina:D hade sjukt kul som vanligt:D såg även filmen Hancook va väl okej men jag sa typ allt innan de skulle hända men jag tyckte om sista delen den va lite annorlunda från tidigare delen vill inte säga för mycket...
köpte även lite skojiga kläder:D
idag så ska jag träna och städa skit skoj NOT men de måste speciellt städa för mitt rum ser ut som tredje världskriget;)
men nu måste jag dra om jag ska hinna med bussen
slänger nog in dagen outfit nu om jag hinner

Pussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0