Trakaserrat;D

jaha då va andra dagen av klarad av skolan och jag har väl inte hamnat i den bästa klassen direkt men jag har iallafall Sandra S, My och Alex H men Elina hamnade i en annan klass:( men vi överlever;D igår som sagt va de första dan i skolan inte kul hade typ värsta långa dagen men sen blev de stan med Elina hittade ett par serveringsbyxor som jag måste ha eftersom jag ska servera på fredag! de kommer att gå å helvete! jag kommer lungt tappa alla tallrikar! men men... och jag hittade även ett par jeans;D hittade även en skin jacka men köpte inte den än för den kostade 1600 men jag ska nog köpa den för den satt jätte bra för jag har så jävla breda axlar så jag kan inte ta vilken som helst:( sen skulle jag möta mamma för vi skulle till station men då va de nån jävel(ursäkta) som hade hoppat framför ett tåg så de gick inga så vi fick typ spring till hötorget och ta ettan och sen springa typ hela sturegatan fett jobbigt....sen blev de resa till Blåsut;D skulle vara barnvakt...
idag då så va de skola som vanligt har väl hänt en del ida...men har pratat mest med Alex H(men hon vet inte allt!) gick även å kollade på gymmet där vi skulle va de va nästan där jag tränar eller de e på Nautilus fast i sumpan och alex ska nog köpa kort där:D:D så då kan vi träna tillsammans:D
och dagen ord e lungt Trakaserrea:D:D:D från Alexandra H

Pussssss

Kommentarer
Postat av: alexandra

bästa ordet ever :D lite respekt var det ju (a)

2008-08-21 @ 12:40:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0