Vill inte servera!

Asså jag vill verkligen inte servera imorrn!!!! jag e redan nervös över att jag ska tappa tallrikar och sånt skit och jag VILL VERKLIGEN INTE!!!!! men iallafall så ida hade vi ju då skattjakt va väl okej...men vi vän tyvärr inte:( inte för att de gjorde mitt nått speciellt för vi fick typ sluta 11:D så jag å Elina åkte hem och jag följde me mamma och hennes jobbarkommpis å käka på nån vietnamersisk restaurang vid råsunda riktigt gott:D
så senare i kväll så ska jag å mamma åka in och köpa förhoppningsvis en skin jacka:D:D och senare i kväll e de Hells Kitchen som gäller:D:D
Pussssss

Kommentarer
Postat av: Linda

Det kommer säkert gå bra att servera i morgon! Hoppas det i alla fall! =)

2008-08-21 @ 14:43:02
URL: http://lindafunde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0