Årsresumé 2008

Hur tillbringade du ditt förra nyår?
Hos mamma och pappas kompisar...

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Ja , massor

Höll du några av dina nyårslöften?

Gör aldrig nyårslöften...

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Nej

Dog någon som stod dig nära?
nej, tack gud för det!

Vilka länder besökte du?

Jag besökte danmark med Sandra galet kul:D
och sen Mallis med familjen och underbart skönt

Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?

Ja, eller jag vet inte...

Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?

Oj, jag vet inte riktigt men typ Danmark, Mallis, Skolavslutningen och dom två dagarna innan...

Vad var din största framgång 2008?
Typ att jag jobbar mycket mer nu...

Största misstaget?
Inget jag vill ta upp här i bloggen....

Har du varit sjuk eller skadat dig?

Sjuk e jag väl alltid;D men inte skadat mig

Bästa köpet?
Jag vet inte, men de måste nog vara min skinjakca eller mobil.

Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder, skor och typ red bull;D

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Självklart mina vänner för mig alltid på bra humör:D

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?

Katy Perry- I kissed a girl & Hot 'N' Cold
Beyonce- If i where a boy
Leona Lewis- Better in time
Jason Mraz-I'm Yours
Lady Gaga-Poker face

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Ja jag har nog vart större del gladare de här året än tidigare år, men de finns alltid en baksida...

Vad önskar du att du gjort mer?

Inte stressa så mycket, tagit mer tid åt min familj.

Vad önskar du att du gjort mindre?
.

Hur tillbringade du julen?
Med familjen...

Blev du kär i år?

Nej

Favoritprogram på TV?
Desperate Housewives, CSI, Criminal Minds.

Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?

Nej

Bästa boken du läste i år?
Oj, de e många men typ Om jag kunde drömma böckerna, Sista andetaget.

Årets bästa film?

Batman the dark knight, PS i love you och mamma mia!

Vad gjorde du på din födelsedag 2008?

Då fyllde jag 16. Jag kommer faktiskt inte ihåg men jag antar att jag bara firade med familjen...

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
De finns väl en del, men jag kan inget annnat än att försöka

Hur skulle du beskriva din stil år 2008?

T-shirt, munkjacka, skinjacka, bagi jeans rätt soft:D

Vad fick dig att må bra?

familj och vänner

Vem saknade du?
hm..

De bästa nya människorna du träffade?

Vet inte riktigt...


Kommentarer
Postat av: Amanda

Svar: Det är en Canon EOS 1000D :)

Puss och kram!

2008-12-27 @ 18:23:40
URL: http://gribbe.blogg.se/
Postat av: Sandramittjas

jeeeeeeeeeeeennifer..:)

kan du göra en blogg design åt mig, jg fattar inte hur man gör haha(a) <3

2008-12-28 @ 12:07:14
URL: http://mittjas.blogg.se/
Postat av: Amanda

Svar: Jag är helt förälskad i den! Den är väldigt lätthanterlig och lätt för att vara en systemkamera. Zoomen har jag inte använd så mycket så jag kan tyvärr inte säga så mycket om den. Men! Av vad jag har provat med zoomen så har det blivit fina bilder :)

Jag vet inte riktigt vad du letar efter i din kamera men jag tycker verkligen, än så länge (har ju inte haft den nå' länge), om den!

Hoppas det här hjälper dig något, kram! :)

2008-12-29 @ 00:10:14
URL: http://gribbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0