Tävlingsmatlagning:D




JAAAAA jag kom hem i tävlingsmatlagings laget:D:D:D blev galet glad när Thomas sa de:D så nu kommer jag bara upptagen typ varje måndag fram till maj;D kommer säkert bliu jobbigt men de kommer bli galet kul också:D
den här dagen har gått galet fort först sovmorgon:D började nio med tävlingsmatlagning, sen svenska och sen religion gjorde prov som gick rakt åt helvete! sen såg vi klart på filmen, och sen drog jag bara hem:D ska även vara barnvakt idag, kommer nog bara bli chill efter, eftersom jag e fortfarande galet förkyld:( vette fan hur de ska gå med ännu mer stress genom tävlingen och mitt immunförsvar som e på typ jorden runt resa eller nått sånt, men men...
just skulle ju kolla på Titanic igår tror du jag såg klart den eller?! nej jag somnade fatta hur sur jag blev imorse jag har sett den flera gånger men älskar den filmen ändå, man börjar liksom gråta innan allt händer...

Pussss

Kommentarer
Postat av: mysan

grattis

2008-12-29 @ 20:41:47
URL: http://mysan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0