I'm trying so hard to let down my guard

Ja vet dålig uppdatering men har liksom inte orkat att skriva nått.
ja igår va de M som vanligt på torsdagar och fredag stod i varmköket även igår men jag har haft två riktiga dåliga dagar i torsdag var jag bara irriterad på alla och i går hade jag sjukt ont i huvudet och de blir inte bättre av att stå i varmköket och jag e riktigt dålig på att dricka vatten och jag stod vid stekbordet i säkert en timme så jag hade sjukt ont i huvudet..men jag tog några alvedon och sen när jag slutade så mådde jag mycket bättre, stannade även kvar i skolan men Elina,Haak,Pelle,David,Anders,Clara och Sandra spelade pingis och "höll" på med annat;D

sen var de bara hem och chilla

idag har de inte hänt mycket eller jaggick ut ovanligt tidigt för jag skulle in till stan med familjen och gå på buttericks:D ska ju ha Halloween fest på höstlovet och jag ska vara vampyr så vi köpte lite smink och tänder och annat kul:D

sen iväg till tennisen gick väl okej idag och sen skulle jag å mamma laga mat de blev canapeér till förätt, het lövbiff med wookade grönsaker till huvudrätt och Créme Brule:D till efterätt så jäkla gott:D

just nu sitter jag å bara tråkar vid datorn e ruskigt trött så de blir nog ganska tidigt idag för imorrn måste jag upp tidigt ska nämligen iväg till Ängby för att träffa en familj jag kanske ska vara barnvakt till:D


Pusssss

"I've been told that we learn from our mistakes
But I just don't know how many mistakes it takes"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0