Maskerad:D

Hello:D
hur mår alla idag? jag mår bra e ruskigt trött men annars funkar de:D skulle igentligen plugga projekt som har prov på på måndag men pallar verkligen inte de e så ruskigt tråkigt...ska nog plugga senare i veckan eller nått;D ikväll ska jag bara chilla de e ju typ inget på tv så de får bli seg här framför datorn...imorrn så har jag hela kvällen för mig själv för mamma,pappa och matilda ska iväg på Stockholm Open (tennis för er som inte vet de) så blir soft:D och då e de äntligen säsongsprämier för Criminal Minds:D

Min familj ska även ha en halloween fest i slutet av denna månad och vet inte riktigt vad jag ska va men jag tror att jag ska vara vampyr:D men har inte riktigt bestämmt mig än om jag ska vara vampyr så måste jag hitta nått jag kan ha på mig
Vad har vampyrer på sig igentligen?:S några tips?
min lillesyrra ska vara djävul så de kan inte jag vara så de lutar nog åt vampyrhållet....

Pusssss


 
Vad tycker ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0