Schema

Har inte orkat skriva nått i bloggen men ska bli bättre med de! jag ska börja med att skriva mitt hektiska schema på höstlovet!

Måndag
börjar jobba åtta så min tub går 7.10! slutar vid tre sen iväg till bromma för att bara barnvakt hela kvällen.
Tisdag börjar samma tid slutar lite senare ska försöka hínna med att träna där.
Onsdag Måste plugga och så har jag tennis med Marre två timmar.
Torsdag
har faktiskt inget inplanerat men har tänkt mig att träna och plugga.
Fredag Ska vörja fixa inför Halloween kvällen:D Elina kommer nog också och hjälper mig.
Lördag Jobbar hela dagen
Söndag kommer oja mig för allt jag inte har hunnit med och kommer att ha ångest för att lovet redan har slutat.

Hur ska jag hinna med allt?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0