Speedad:D

såg att mit mms som jag skicka i tisdags kom in nu men iallafall:D har precis kommit hem från min gamla skola(Rissneskolan) galet kul har vi (jag å Elina) men vi träffade inte så många lärare bara Jaana, Peter och Linda hahahaha lindas elever gjorde beep testet asså jag verkligen hatar beep testet så jävla jobbigt!

men iallafall dagen började med tävlingsmatlagning och vi var sex personer så jag jobbade med Elina och vi va milt sagt oseriösa:D asså vi skrattade i typ en och halv timme helt sjukt! men sen så va de svenska började med en muntlig redovisninng ska snacka om Marliyn Monroe:D hon e så jävla cool:D
sen lunch och sen drog ja, Kamilla och Tokyo till hemköp och köpte godis:D så jag tryckte i mig på religionen en påse med små godis och två engergidrycker så när jag mötte Elina var jag milt sagt speedad:D e fortfarnde ganska speedad men de börjar gå ner nu:D
idag måste jag göra min hälsa läxa fattar typ noll och de jag ska skriva om är att jag ska börja äta frukost! har typ inte ätit frukost sen femman! så vette fan hur de ska gå...

sen ska jag å mamma nog till IKEA:D ska kolla på lite saker till mitt rum:D

Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0