When can I be sure that I know my own voice

sitter här hemma och är faktiskt pigg:D har nämligen vart ute å gått med Elina va ute å gick i lite mer än en timme och vi gick typ runt hela rissne:D och jag har gjort klart min hälsa läxa blev ingen bra men orkar verkligen inte bryr mig.
Idag har jag vart på restaurang M fick vara i varmköket:D alltid kul att vara där men jag har vart irriterad hela dan inte på nått speciellt bara almänt grining så de har väl gått sådär, och sen var de bara fort hem och duscha och sen skulle jag träffa en familj som jag kanske ska vara barnvakt till och hennes dotter va helt sjukt söt! jag dog typ:D men på söndag ska jag träffa en annan familj så vi får se:D
imorrn e de M igen och varmkök igen;D men sen vet jag inte riktigt vad jag ska göra kanske träna med alexandra:D men vi får se

Måste gå å hämta tvätt nu:(

Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0