Sjukdommar

Jaha då sitter man igen och håller på med sjukdommar som ni säkert förstår så blev de inte så mycket skrivit på näringsläran;D men men jag håller på att ta igen de nu så jag håller på att skriva om Anorexia, Bulimi och Diabetes...e klar med Anorexian ska börja med bulimin nu....
skolan gick väl bra hade sjukt tråkigt på projekt och företagande men hälsan va kul för jag va så sjukt seedad hade nämligen druckit en redbull och ätit en kitkat så jag blev en flygande kat;D:D
ikväll ska jag nog börja på svenskan ska nämligen skriva ett brav till en huvudperson i en bok och om man vill ha högre ska man skriva ett brev tillbaka jag har boken Små Citroner Gula en helt okej bok
men nu måste jag fortsätta

Pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0