Spinning:(

Jaha då har ännu en vecka börjat de går ruskigt snabbt allt... idag iallafall så har jag bara vart i skolan och måndagar e verkligen tråkigast först ade vi då näringslära ruskigt tråkigt sen gympa där vi hade spinnig jag hatar verkligen att spinna man får så jävla ont i rumpan inte skönt! och jag som inte äter frukost fick ruskigt ont i huvudet och skakade som fan och så var jag yr inte kul:( men jag tänkte att jag tar min redbull som jag hade i min väska efter men inte då hade burken gått sönder så jag hade redbull i hela min väska och ALLT var kladdigt:( så de blev inget med de...sen var de ju då veckans tråkigaste lektion Projekt och företagnade ruskigt tråkigt men den här gången va de ganska kul men de va inte för att vi gjorde nått kul, nej vi var nog ganske övertrött hea högen så de blev mycket skratt:D
ida så måste jag plugga lite med arbetsmiljö har nämligen läxförhör imorrn men de e inte speciellt svårt...

Pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0