fanfan

Jaha då var måndagen nästan slut och jag e helt slut de var riktigt länge sen jag var så här slut, dagen började med att jag försov mig inte de bästa eftersom jag skulle ha fystest men men...sen näringlära med prov gick väl okej sen gick man mot sin död;) hade fystest på gympan man skulle ro 500 meter och för er som inte vet hur jobbigt de e kan jag säga att de e riktigt hemskt asså man e helt död! och jag blir så jävla arg för jag lyckades inte sänka min tid och jag kände verkligen att jag skulle klara de men näää så de var väl inte jättekul men men...
sen projekt sov typ hela lektionen och sen tävlingsmatalgning där allt typ funkade grymt skönt:D och självklart slank de ner lite glass:D fick även veta av in svenska lärare att jag hade svarat på helt fel frågor jag hade bara svarat på övningsfrågorna snacka om att jag lackade satt typ as länge med de där skiten och så e de fel!!!!! awww jag orkar inte men jag känner att jag måte göra de också för jag kan bara få G på de och jag känner att jag kan ge mer men jag orkar inte!!!! ajaj jag får se hur jag gör....
Pussssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0