The week

Måndag: Hade som sagt min första dag i skolan som en trea lite läskigt för att man slutar liksom om ett år men det känndes helt okej hamnade i en bra klass men vi kommer nog slå rekord i prat:P men det är alltid kul hahahaha men vi var bara i skolan en kvart! Snacka om onödigt de enda var typ att vi fick träffa vår nya rektor och så fick vi våra SL kort sen fick vi gå, jag å Alexandra hade bestämmt att vi skulle träna men jag hade tänkt ta de lungt eftersom hade träningsvärk från söndagen men de funkade bra cyklade en mil och körde lite mage och rygg fick även träffa Linda våran gympa lärare där jag fick reda på att jag skulle ha två och en halvtimme gympa lekton jag ångrade mig direkt att jag hade valt de....
Annnars fortsatte dagen med bara chill:)

Tisdag: Lite längre i skolan idag:) fick schema och våra inval och sådant små saker som är viktiga men vi fick inte reda på våra praktikplatser dom skulle vi få idag(onsdag) och så spelade vi brännboll mot 3B förlorade tyvärr men men de var rätt kul:) gick från lötsjön hem och bara chillade var trött efter allt

Onsdag: Började 14.00 och självklart när man heter Jennifer Nordfeldt så spelar de ingen roll när man börjar man är ändå stressad och det var jag även idag vaknade alldels för sent och kom på att jag var tvungen att jag skulle ha gympa kläder eftersom vi skulle ha gyma jag var tvungen att äta för vi har haft Linda nu i två år och man vet att hon mjukstartar aldrig!!! och så rätt jag hade vi började med en timme spining och jag HATAR spining verkligen hatar och då släpper hon bomben att i slutet av den här terminen så ska vi spinna i två och en halv timme jag höll på att ramla av cykeln jag tycker en timme är alldels tillräcklig jag vill inte lägga på en och en halv timme till jag kommer ärligt talat vara tvungen att injicera koffein i mig för att jag ska orka...
Så jag var lite trött vid fem när vi slutade eller heöt död är nog mer rätt ord... men ringde alex och pratade av mig lite av hur jobbigt de var:p sen så har jag även ringt praktikplatsen och lite sånt:)

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0