Golden Globe kläningar

Asså jag vet inte vad kändisarna tänkte när dom klädde på sig sina klänningar på Golden Globe galan som bl.a. Heidi Klum
Heidi Klum
Asså jag fattar inte vad hon tänkte när hon satte på sig den här kläningen den e hemskt och skorna som ser ut att vara för små för saken inte bättre...
Sen har vi då Cameron Diaz som jag vet fan inte asså!
Cameron Diaz
Har inte alla lärt sig att chock rosa och rött inte passar?!

Sen har vi Beyonce som jag själv tycker att hon klär i allt men den här kläningen är alldels för mycket uppklippt och sen ser ut att vara för liten.
Beyonce



men som tur e så har vi alltid den supersnygga Eva Longoria som e helt fantastiskt i denna röda kläning
Fullspäckat med kändisar på Golden Globe-galan!
och även den supersnygg Selma Hayek med en ganska så enkel vit kläning men den sitter gudomligt på denna kvinna!
Salma Hayek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0