Meningslös dag...

Jaha de var jävligt meningslöst att gå till plugget idag hade liksom en lektion religion och som vanligt lär man sig typ nada och inge ting... skulle igentligen haft svenska men Jonas var sjuk så vi skulle ha vikarie men han kom inte heller så de var ju jävligt meningslöst, men gick iallafall på religon och sen hängde jag lite med Clara eftersom Elina, Jannike och Sandra ska tävla i matlagning så  hoppas att de kommer gå bra...
annars idag så e de barnvakt och sen måste jag plugga projekt hatar de ämnet de e så jävla tråkigt och provet e typ gigantsikt de e as många frågor man måste kunna så de e lika bra att börja plugga nu eftersom imorrn och på fredag kommer jag inte palla eftersom de e praktik och brukar vara helt slut efter de...
nä nu måste jag hämta Linus...

Pussssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0