Beach day

Idag var jag och mammma vid Rösjön som ligger vid Sollentuna tror jag riktigt nice bad inte så mycket folk vilket alltid skönt så man inte behöver ligga tätt som sillar så det var skönt men det var skit kallt i vattnent vilket var lite konstigt för det är en skit liten sjö man ser liksom hela sjön när man ligger på stranden... men men ett dopp blev de iallafall:P annars låg jag bara och solade visst så ska man röra sig för att få bättre färg men orkade verkligen inte hålla på och röra mig så de blev press men bara framsidan för ryggen fick sin solning i onsdags...jag hoppas bara jag inte har bränt mig för glömde att smörja in mig vilket kanske inte var de smartaste men jag hoppas de funkade ändå de känns inget just nu så jag hoppas de:) Vad har ni gjort denna underbara dag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0