Ice Age 3

AA såg Ice age idag 3D helt underbar film jag älskar verkligen Ice Age dom är så underbara:)

"Ice Age 3" börjar naturligtvis med den evigt trånande ekorren Scrats fortsatta missöden med sitt efterlängtade ekollon. Ganska snart står det klart om att han inte längre är ensam ekorre på täppan då en förtjusande ung ekorrdam ger sig in i leken och försöker lägga sina delikata tassar på Scrats ögonsten. Samtidigt får vi återigen stifta bekantskap med den snälle mammuten Manny, hans trolovade och höggravida mammutfru Ellie, den smått deprimerade sabeltandade tigern Diego och inte minst sengångaren Sid som försöker bilda sig en egen liten familj.

Jag tyckte verkligen om den här filmen men jag trodde mycket gjorde att det var 3D för de höjer verkligen upp filmen jag tror dock inte att den skulle vara lika bra på "vanlig" bio men den är ju fortfarande Ice Age och den kommer alltid vara bra men som dom flesta andra gångerna så är dom innan bättre men klart sevärd men tipsar starkt om att se den i 3D;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0