Ny kamera:)

Idag har de verkligen vart en slapp dag sov tills typ 12 vilket jag kände att jag behövde:)
sen så tog mamma jag och matilda bilden till bromma och till expert där jag skulle köpa en ny digital kamera visst så har jag en systemkamera som jag älskar men jag kommer inte orka släpa med den till Grekland och på stranden där hela tiden så jag tyckte att det var dags för en ny och det blev en Casio hade tänkt köpa en phanasonic rosa men självklart fanns den inte så då var det bara att börja leta en ny och då var denna kamera bäst och jag hopaps jag kommer gilla den:)
annars har jag bara chillat jag har inte orkat göra något alls men det var skönt:) <3


(Denna blev de)

Kommentarer
Postat av: Tobias - Mitt liv genom en kameralins

Tack för frågan!

Jag återkommer när jag har svarat på frågan imorgon kväll! :D



Ha en trevlig kväll! :D

2009-07-21 @ 21:23:14
URL: http://perspektiw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0