Vandring i solen:)

Hej Hej hoppas alla njuter av den underbara solen nått jag verkligen gör det är helt underbart nu när solen äntligen har hittat lilla sverige känndes lite tungt där under första veckan på sommarlovet men nu är det bara helt underbart:)

Idag kännde jag att de skujlle sitta riktigt bra med en sovmorgon så jag knallade väl upp vid halv 1 vilket var as skönt... ungefär då fick jag ett trevligt sms av Sanna så jag knallade upp och gjorde mig iordning och gick ner til Gröna stugan där vi köpte glass och gick sedan runt råsta sjön och lötsjön jätte mysigt:)

Annars idag så kommer jag nog bara chilla har en fruktansvärd träningvärk i mina ben sen gårdagens träning:/ så idag blir de nog ingen träning men jag hoppas på imorrn men jag måste ta mig ner till centrum och handla lite hämta lite paket och annat smått och gott:)

PUSSSSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0