ajajajaj....

fan vilken träningsvärk jag har!!!
så man var lagom road när gympa läraren säger att man ska köra body pump precis de jag fick den här träningsvärken ifrån...så där lagom kul...
annars idag så försov jag mig men missade bara näringsläran så de gjorde inget;) hade även projekt och företagande lika tråkigt som vanligt...
sen iväg på tävlingsmatlagning gjorde bara mina flarn idag så jag hoppas att allt kommer funka nästa gång annars vet jag inte vart jag komemr ta vägen...

sen så hade jag tänkt boxas men mamma ringde och sa att vi sket i de vilket jag inte hade nått imot;) så jag åkte hem och bara chillade;D har även gjort klart näringslära arbetet men nu ska man bara plugga på de provet svenskan och projekt...

Pusssssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0