Lite chockad är jag faktiskt...

Eftersom jag har bestämt mig för att jag ska ändra min hälsa eller jag ska försöka iallafall, jag har bestämmt mig för att dra ner på typ godis och sånt och de skulle vara perfekt om jag kunde dra ner på på colan och red bullen men alla som känner mig vet att jag e verkligen beronde på dom...men det enda jag inte kommer sluta med är min pasta för den kommer jag verklingen inte klara mig utan de kommer skita sig totalt kommer få typ ätstörningar då, så den kommer jag inte sluta med jag ska även kanske och jag betonar kanske lära mig äta mer för jag e extremt kräsen och listan blir kortare om jag skulle skriva vad jag åt istället för de jag inte äter....
så därför kommer jag inviga en ny kategori min hälsa...och ni behöver inte läsa den men det är mest för mig själv...

Pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0