Musik

har gjort mig glad: I' m Yours - Jason Mraz
har gjort mig ledsen: Mad World - Gary Jules
jag vill dansa till: I gotta feeling - Black Eyed Peas
jag vill dansa ännu mer till: Funhouse - Pink
lugnar ner mig: One Song Glory - Adam Pascal
jag lyssnar på för att bli pepp: Bye Bye Beautiful - Nightwish
påminner om kärlek: Billie Jean - Michael Jackson
påminner om gamla tider: Grow Old with you - DJ Limmer
påminner om ångest: Moments Bliss - Julie Berthelsen
jag lyssnar på väldigt mycket just nu: Ghost love score - Nightwish
lyssnas på i ilska: Garden's Tale - Volbeat
är väldigt, väldigt bra: Alla vill till himmelen men ingen till dö - Timbaktu
påminner om sommardagar: Sommaren i city 1990 - Angel
påminner om en bra film: At the beginning - Richard Marx & Donna Lewis
jag lyssnade på när jag var 17: At the rainbow - Hammerfall
jag lyssnar på just nu: Phantom of the opera - Nightwish

Kommentarer
Postat av: S A N D R A T J U L I N S

Letar ni efter en blogg att läsa, en som sticker ut?

I min blogg skriver jag om hur det är att vara dotter till en missbrukare, om sveken,misshandeln,förnedringen, som min familj har fått gå igenom.

http://sandratjulins.blogg.se

2009-11-23 @ 19:55:36
Postat av: ELLINORAK

ja läs inlägget ovan det :p

2009-11-25 @ 23:10:35
URL: http://ellinorak.blogg.se/
Postat av: CLIP

love billie jean!

2009-11-28 @ 01:34:31
URL: http://clip.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0