Projekt i idrott...

Har suttit å funderat lite på mitt projekt i idrott och kom på ett och det är att gå och lägga sig lite tidigare än vad jag gör nu... För det finns nog inte en kväll där jag går och lägger mig innan två någon kväll, inte ens nu när jag är galet förkyld så blir de att jag går och lägger mig tidigare så jag skickade iväg ett mail till Linda(min idrottslärare) och frågade om det gick bra att skriva om det och det var de men så kom min fråga om jag kommer få ett IG om jag inte klarar det för jag vet inte om jag kommer klara de för det sitter så långt in i märgen att jag går och lägger mig och sover typ vid två...och så skickar jag ännu ett mail om jag kommer få IG om jag inte klarar de och hon svarar "det blir nog bra ska du se" jag ville inte ha ett sånt svar jag ville ha ett ja eller nej inte ett sånt svar för nu vet jag inte om jag får ett IG om jag inte klarar de eller inte och jag gillar inte att inte veta sånt!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0