Lady Gaga

Har sett att Lady Gaga har kommit ut med en ny video, Alejandro och det sägs att den ska vara ännu mer vulgär och dramatisk än hennes senaste Telephone och när jag såg videon så visste jag inte riktigt vad jag skulle tycka jag tycker om låten, men är det verkligen okej att gå så här långt?
Jag menar jag har en lillesyster som är 13 jag vet inte riktigt om jag tycker att denna video är så passande för deras ålder, men videon kommer bli stor som allt annat Lady Gaga rör men hur länge kommer hon kunna hålla på?
Kommer vi tröttna eller kommer hon bli som t.ex. Madonna som gjorde videor som inte var så snälla när hon började bli stor och hon är enorm nu, kommer Lady Gaga bli lika stor eller kommer vi tröttna när hon inte kan puscha längre?

Vad tycker ni om Lady Gaga och vad tycker ni om videon Alejandro?

Kommentarer
Postat av: Andreas

Svar: Nej vi bor i Sandviken tyvärr :/

2010-06-09 @ 18:51:12
URL: http://openclose.blogg.se/
Postat av: M i c k a

Jag är ju ett metalfan i alla dess former, så jag kan säga att jag sett värre musikvideos på alla sätt, men jag förstår vad du menar, Gaga gör ju så pass mainstream musik att folk i alla åldrar gillar det, det kanske är lite väl grovt för en 10-13 åring.

2010-06-28 @ 07:29:11
URL: http://nintendoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0